Fredag, Äntligen!!

Ett litet tips såhär på fredagskvällen.
Jag har spenderat min kväll i soffan med en flaska rödvin (7 deadly zins), Jensens baby back ribs och en film på tvn (The Blinde Side).
Alla som får chans att göra EXAKT samma sak borde göra det för det här var helt underbart. Nu ska jag däcka i min säng efter en hel vecka på det nya jobbet. Huvudet är fullt av ny information och i helgen gäller det att nöta nöta nöta så att man inte glömmer allting tills på måndag.

Vi hörs imorgon allihopa, och TACK för att ni kommenterar och för att ni svarar på de kommentarer jag skriver på era bloggar. =)
I Love it!!

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Måna





Du är värd en flaska rödvin ! =)

Sov sött !

2011-02-11 @ 22:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0