Inställt!

ATTANS!! Jag har suttit på utbildning hela dagen. Det är nästan så att jag har fått trycksår på skinkorna för att jag har suttit så mycket. Hela dagen har jag sett fram emot att gå på det där träningspasset jag berättade om förra veckan, att bara få dansa av mig och få ur mig lite energi och frustration som inte ska finnas. När jag kommer till Actic och ska skriva in mig i bokningspärmen så är det helt tomt på passet. Jag frågade tjejen i kassan om passet blir av även om det bara är jag som står uppskriven och hon sa att det kommer ställas in om det inte blir fler. =(
Nu när jag tagit mig i kragen och varit peppad för att träna hela dagen så får jag inte träna. Jag bokade in mig på afro dance på torsdag istället och där var det folk uppskrivna, så på torsdag... då... då ska jag ge järnet!!

x x
/Claire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0