Jag längtar

När jag tittade ut genom fönstret imorse och såg solen så fick jag sånna där underbara vår-/sommarkänslor. Jag fick flashbacks från alla vårdagar då man suttit ute i solen i soffan med duntäcken och druckit te med vänner och snackat skit. Alla sommarkvällar när man myst till det med en flaska vin och färska jordgubbar i trädgården på en filt i det höga gröna gräset.
GUD vad jag längtar till våren och sommaren. Bara det att få bli av med sin stora tunga vinterdunjacka och slippa använda jacka över huvud taget ska ju bli riktigt skönt.

Men eftersom det inte riktigt är vår eller sommar ännu så får jag nöja mig med en kopp te inomhus i soffan, under en filt och framför tvn, ett träningspass inomhus istället för ute i den friska luften och ett glas vin med frysta jordgubbar i vid köksbordet en fredagskväll. USCH vad deprimerande, haha.



Längtar inte ni också efter våren och sommaren?

Ne, nu ska jag sminka mig, slänga på mig lite kläder och dra igång min dag. Jag ska möta upp systern och dra till stadium outlet för att köpa lite nya träningskläder inför min träningsdebut ikväll. ;)
x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja, jag längtar verkligen till våren och sommaren. Längtar efter värme :)

Ha en bra dag! Puss

2011-02-17 @ 11:40:35
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag längtar också tills man kan lämna vinterjackan hemma och ha vårjacka på sig!

2011-02-17 @ 20:59:20
URL: http://mitrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0