Long day...

Försov mig lite imorse och fick springa till bussen (som jag ändå missade). Satt i 20 minuter ute i -15 gader tills nästa buss kom. Trillar in på jobbet ungefär 25 minuter sen och tänker att "det gör ju inte så mycket, jag är ju inläst på patienterna redan". Jag kollar på Schemat och upptäcker att jag inte alls har samma patienter som jag haft i 4 dagar utan det är helt nya. Sätter mig vid datorn och panikläser om alla patienter för att hinna med morgonrapporten och allt annat. Eftersom vi har flex på jobbet så gjorde det inte så mycket att jag var sent och när jag berättade det för chefen så sa hon bara "Jaa.. vi är ju alla människor, och vi har ju flex".

Nu har jag precis kommit hem från jobbet, slängt i mig en banan och lite flingor och ska strax byta om för att åka iväg på ett träningspass (afrodance).

Tur att jag har sovmorgon imorgon för annars hade jag aldrig orkat upp till jobbet.

Hur går det för alla med träningen nu då? Kommer ni någon vart? ;)

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jobbigt när man försover sig, hela dagen blir förstörd!



Jag åkte skidor i måndags och igår, nu blir det vila idag och imorgon :) Hoppas att du får roligt på träningen ikväll :)



Puss

2011-02-23 @ 19:30:05
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag är ledig på söndag så då ska jag nog gå på Zumba!

2011-02-24 @ 20:36:48
URL: http://mitrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0