Sweden!!!

Nyss kommit hem från flygplaten efter att ha varit vaken sedan 06.00 i onsdags morse, Svensk tid. Jag har sovit 2 timmar på den 16 timmars långa flygresan så nu vill jag SOVA!! =)

Loggade in på bloglovin precis för att läsa alla de spännande uppdateringar på de bloggar som jag följer men jag gav upp lika fort som jag började då jag hade ca 500 nya inlägg. Det blir till att skumma igenom alla och bara kika på de som lockar mest.

Nu ska jag krypa ner i soffan med min älskling och titta på en film.
Och TACK för att ni försökte värma upp Sverige åt mig innan jag kom hem. Det hjälpte nog lite för nu är det +3 grader och när vi åkte var det -10 grader.

Förresten, vill ni se bilder på allting jag har köpt? ;)

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja, bilder vill vi ha! ;)

2011-02-03 @ 16:40:01
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/
Postat av: Johanna

KLART vi vill! :)

Välkommen hem!

KRam

2011-02-04 @ 08:22:27
URL: http://crollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0