Valentine's day

Idag är det Alla Hjärtans Dag och vad passar väll bra en dag som denna om inte ett arbetspass på kardiologen (hjärtavdelningen). =)
Det blir ingen mysig kärleksmiddag eller kväll fylld med kärlek och pussar och mys för mig. Men jag gråter inte floder för det, för jag får ju åka till sjukhuset och rädda några hjärtan istället.

Innan jag gör mig redo för dagen så vill jag bara önska alla en riktigt mysig Valentine's Day. Fyll den med kärlek och visa era nära och kära hur mycket de betyder för er. Alla mår bra av att höra sånt, även om man redan vet om det.

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Grodan

<3 <3 <3

2011-02-14 @ 12:56:34
Postat av: Cecilia

Önskar även dig en trevlig alla hjärtans dag! Och vill även säga att jag tycker mycket om dig, men det vet du nog redan :P



Pussss

2011-02-14 @ 19:16:00
URL: http://cessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0