Rain rain go to Spain...

Idag skulle jag ju kliva upp tidigt för att ge mig ut på en springtur innan frukosten. Det blev INTE av kan jag ju säga. Jag somnade inte förren vid halv 3 så när klockan ringde vid 08.00 så tryckte jag av den och vaknade igen klockan 09.30. Det var mulet på himlen och solen verkade inte alls vilja titta fram så jag åt lite frukost och gick sen ut i trädgården för att fixa lite i rabatten. Jag hann rensa bort 3 små ogräs växter och sen öppnade sig himlen!! TYPISKT.. så jag bestämde mig för att gå ut och laga min cykel, vilket gick bra till en början men sen passade inte delarna och allting blev jättekrångligt så jag gick in till soffan istället och där sitter jag nu.
So much för en effektiv dag!! =)

Nu drar jag ett avsnitt av Smallville innan jag pyser till jobbet.
Imorn är jag ledig och jag håller tummarna för fint väder. Gör det ni oxå så kanske vi lyckas locka hit solen. ;)

x x
/Claire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0