Imorgon gott folk

Imorgon.. Då är jag ledig.
Tänkte börja med en springtur eftersom jag köpt lite nya träningsgrejer som måste invigas. Tänkte lägga ut lite bilder på hur en typisk ledig dag kan se ut för mig. =)

Igår var jag hos frisörn och färgade håret. Resultatet får ni se imorgon också eftersom jag just nu ser ut som något som trillat ur en papperskorg.

Lasagne tänkte jag ge mig på att tillaga imorgon oxå. Mer om hur det går får ni OCKSÅ veta imorn. =)

På fredag.....1 April.... börjar jag jobbet på riktigt, om man kan säga så. Klockan 14.00 går jag på mitt allra första pass som sjuksköterska utan handledare. Jag känner mig lagom nervös men jag hoppas att allting ska gå bra och att helgen blir lugn så jag slipper bryta ihop efter 3 dagar. hehe

Nu blir det ett avsnitt av The Big Bang Theory i soffan innan jag slänger mig i sängen bredvid min karl.

Have a nice night everyone and hope you all check in tomorrow again. ;)

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: martina victoria kuhse

hej! dom blir dina för 450 kr :) sen tillkommer frakt på ca 50 kr eftersom dom är stora.



maila mig på [email protected], snarast eftersom en annan också var intresserad.

2011-03-31 @ 12:58:08
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0