Invägning #3

Träningskalender:
Vikt: 55,9 kg             -1,6kg
Rumpa: 93 cm           -0cm
Lår: 53,5 cm             -0,5cm
Mage: 83 cm             -2cm

Fy fan vad skönt att man börjar se lite resultat nu! Och vet ni vad det bästa är?? Jag har inte tränat EN ENDA GÅNG på de här två veckorna. haha.
Ge mig en spark i rumpan så att jag kommer igång den här veckan och kan fortsätta bättra på mina mått.

Jag fick en kommentar på ett av mina tidigare inlägg från någon anonym som skrev att "hur man trivs med sig själv sitter inte i vikten.". Det håller jag ju med om, men det jag vill åstadkomma med min träningskalender är inte att se hur mycket jag kan gå ner i vikt, för då hade jag gått på nån diet istället, vilket jag verkligen inte gör (sitter just nu med en bulle i handen till frukost).

Nee, det jag vill åstadkomma med min träningskalender är ett system för att peppa varandra. Jag själv är lite av en tävlingsmänniska och om jag ser att andras mått förbättras så blir jag själv motiverad till att träna lite oftare.
Jag tränar inte för att gå ner i vikt, jag tränar för att få den kropp som jag hade innan jag blev tillsammans med Johan och den innefattar INTE ryggfett, en platt rumpa och lår som är bredare än höfterna.

Det här är inte mitt ideal utseende och därför vill jag träna bort det.

Hur går det för er andra nu då?
Cissi
Agnes
Evelina
Malla

x x
/Claire


Kommentarer
Postat av: Annelie

det ar bra, sta pa dig :-) vi har alla vara egna anledningar till varfor vi inte tycker om vissa saker :-)

2011-03-21 @ 13:41:49
URL: http://anneliepop.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det är ju jäkligt bra att inte träna och ändå få bra på måtten!

Jag skulle började med LCHF (Low carb high fat) men för svårt att hålla sig ifrån goda brödet och annat mums!

Kanske skulle satsa på att försöka komma igång med träningen igen istället :)

Ha en toppen dag!

KRAM

2011-03-21 @ 15:22:58
URL: http://crollan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det är ju jäkligt bra att inte träna och ändå få bra på måtten!

Jag skulle började med LCHF (Low carb high fat) men för svårt att hålla sig ifrån goda brödet och annat mums!

Kanske skulle satsa på att försöka komma igång med träningen igen istället :)

Ha en toppen dag!

KRAM

2011-03-21 @ 15:26:01
URL: http://crollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0