Basement, Dream Collection

Har ni sett reklamen med Kate Moss för det chilenska märket Basement?
Jag såg den idag och på slutet av reklamfilmen så har hon en så sjukt snygg klänning på sig som jag VILL HA!!


Jag får nog nöja mig med de kläder jag köpte på Irland ett tag framöver för nu är pengarna slut på kontot för den här månaden. hehe
Här har ni det jag köpte på Irland iaf.






Idag tänkte jag vara lite duktig och rensa runt lite i rabatten på baksida eftersom det var fint väder men såfort jag började hålla på så BÖRJADE DET SNÖA!!??? Vad är detta?? I början av Maj lixom..
Jag vart iaf. less så jag gick in och gjorde mig en kopp varm choklad och när jag satte mig i soffan med en filt och min varma choklad så tittar solen fram... Suck.



Nu får jag strax en vaxkund så det får bli mer bloggning en annan dag. =)

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Farbror

Jag köpte två vårjackor idag, rätt så klassiska ( gubbjackor ). Du vet vad du vill ha och det är snygga kläder du köper. Har du klädintresset från Monica ? Gillade det där med rabatten...att du gick in alltså myste i soffan.

2011-05-02 @ 21:32:13
Postat av: Johanna

Den första blusen var super fin! Gillar massor!!

Angâende Dorothy skorna tycker jag du ska köra pâ 1:a paret!

Hoppas du haft en fin dag!

KRAM

2011-05-05 @ 21:34:42
URL: http://crollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0