Det närmar sig

Idag är det fredag och dom flesta slutar snart jobbet och beger sig hemmåt för att påbörja sin helg med härlig grillning i trädgården, alkoholintag i goda vänners närvaro och sovmorgnar som heter duga.
Tyvärr blir det inte så för mig eftersom jag jobbar kvällspass idag och dagpass imorgon. Efter det drar jag iväg till eskilstuna för en inflyttningsfest hos min käre vän Cissi. =)

Nu på morgonen har jag hunnit med en vaxkund och städat lite här hemma. Nästa plan är en springtur innan jag slänger på mig lite smink och ger mig iväg till jobbet.

Innan jag drar iväg så tänkte jag bara säga att jag har varit dålig på att uppdatera på senaste men det händer lite grejer i mitt liv just nu som gör att jag inte riktigt har någon tid eller lust att blogga.. Men jag ska bli bättre snart, jag lovar.


x x
/Claire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0