Get your freak on

I lördags kväll firade vi att Jossan blev ett år äldre. Vi startade kvällen hemma hos jossan och drog sen vidare till sportsbar innan vi avslutade kvällen hos jossan igen. Det var så roligt å träffa alla tjejerna igen, SAMTIDIGT, och inte en och en. =)
Träffade även lite annat folk som man inte sett på ett tag vilket var minst lika trevligt. =)
Här får ni lite bilder från kvällen, som för övrigt kan ha varit en av de roligaste och trevligaste kvällarna på länge!!

Linda, Jossan, Stina, Majan och jag.. alla inträngda på toaletten på sportsbar. ;)



Alla mina fina.. =)


Hoppas att eran helg har varit minst lika bra som min. =) Och hoppas att ni alla firade era mammor i helgen. Det var ju faktiskt mors dag igår.

Nu ska jag hoppa in i duschen och börja göra mig iordning för att åka tillbaka till Örebro.

x x
/Claire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0