My week-end

Ååh vilken helg!! Jag har vart hemma i Sthlm och hälsar på i helgen och det har inte varit en enda lugn stund. Jag åkte på lördag morgon runt 12-tiden och körde i ca 2 timmar till Sthlm. När jag kom fram till mina föräldrar så var det bara att väns direkt för det väntade ett barnkalas hemma hos Stina då hennes lilla ängel Thea fyllde 3år. Efter en timmes barnkalas begav jag mig till ett vuxenkalas där mammas väninna fyllde 50år. Jag träffade så mycket gamla vänner och bekanta och det var verkligen jätte mysigt.

Efter festen var det dags att svida om för att åter igen ge sig iväg till Stina för ett glas vin eller två innan vi träffade gänget hos Linda och Adam för en Eurovision kväll. Det slutade på krogen i lilla Åkersberga och jag träffade även där massa gamla vänner som jag inte sett på hur länge som helst.

På Söndagen vaknade jag upp och mådde oförskämt bra efter allt jag druckit på lördan. Det blev städning av bilen, umgås med familjen, vaxning av Stina och sn lite mat och inpackning i bilen. Sen körde jag till Örebro i 2 timmar igen och imorse ringde klockan vid 05.30 och jag var så trött att jag knappt orkade andas.

Nu blir det tyvärr sängen för mig för imorgon väntar utbildningsdag, en vaxkund och ev. lite träning. 

Nighty night,
x x
/Claire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0