What a life

Det känns verkligen helt onödigt att blogga just nu. Det enda jag gör är att jobba, laga mat, diska, städa, tvätta, vaxa kunder och inte så mycket mer. Mitt liv är så oglammigt som det bara kan bli. =)

Men vet ni en sak som är helt sjuk? I helgen kom jag i en klänning som jag aldrig har använt, just för att jag aldrig fått på mig den då den är en strl 34. Kombinationen av löparträning, stressigt jobb, minskad ork och sämre matvanor har gjort att jag magrat av och kommer numera i den klänningen som är i strl 34. =)

Nu ska jag dricka lite te i soffan och kolla på ett avsnitt av smallville innan jag åker ner till syrran och hjälper henne med en present till hennes pojkvän.

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Maria

Men du som är så liten o smal, jag har ju till o med 34 på massa kläder o jag är nog större än dig =P

2011-05-23 @ 20:10:29
URL: http://mitrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0