Inrednings frossa!

Jag vill bara gå loss och sätta sprätt på lite pengar känner jag. Det räcker inte med att jag införskaffat mig en ny soffa, ny säng, ny lampa och ny badrumshylla, JAG VILL HA MER!!
Idag hittade jag en jättefin spegel som jag vill ha i hallen ovanför min vita byrå, men den kostade 600:- vilket är ganska mycket för en liten spegel tycker jag.
Samtidigt så måste jag köpa ett matbord och stolar samt lampor till alla rum och tavlor för att fylla väggarna och en massa annat för att få lägenheten att bli hemtrevligt.

Ibland tycker jag att det är synd att pengar inte växer på träd, för allting hade varit så himla mycket lättare då ;)

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja tänkt om man hade obegränsad inkomst! =)

2011-11-12 @ 14:47:32
URL: http://mitrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0