Back to reality

Tillbaka i Örebro efter en vecka i Stockholm. Sover på dagarna, jobbar på nätterna och planerar möhippa och bröllop på den lediga tid som blir över.
Försöker komma igång med träningen men jag är dåligt motiverad. Någon som har några tips på hur jag lättare kan komma igång?

I helgen blir det jobb och på måndag har jag en date med Cissi och Emil och det blir bröllopsplanering för hela slanten.

Nu ska jag avsluta mitt nattpass innan jag går hem och sover. I eftermiddag ett försök till träning.

x x
Claire


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vart i Stockholm ska du flytta till? Astrid och jag aket till Stockholm den 13 December och ska stanna i en hel vecka :-)

2012-08-18 @ 09:37:49
URL: http://anneliepop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0