Happy Tuesday

Hemkommen från jobbet och ska strax lägga mig och sova. Natten har varit lugn och jag har hunnit pyssla med lite allt möjligt. Senare idag väntar en långpromenad med systra min för att hämta våran bil som varit inlämnad på verkstan. Dags å bli fattig!! Efter promenaden blir det hem å packa och ladda upp inför ett träningspass med Joacim innan jag träffar Hanna på stan för lite tapas på restaurang Mingla. Det är sååå skönt att jag äntligen börjar må lite bättre och har ork till att träffa folk och göra saker!! Nu lite sömn innan dagen drar igång. Nighty night, x x Claire


Kommentarer
Postat av: Annelie

vad skont att du mar battre :-)

2012-08-07 @ 10:42:09
URL: http://anneliepop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0