Pink

Jobbar för fullt och planerar möhippa till 120%.
Alla planerna är klara och om du läser detta Cissi (och samtliga andra inblandade), så tycker jag att du/ni ska börja ladda redan nu för den här möhippan kommer att bli legendarisk!! ;)
Träningen går segt och den är lagd på is ett tag tills jag har blivit bra i hälsan igen. Saknar thaiboxningen och längtar så himla mycket till att börja träna ordentligt igen. Såg en film förra veckan som heter "never give up" och då blev jag ännu mer sugen på att börja med thaiboxningen igen.

I övrigt så är det en hel del planering inför hemflytten till Sthlm och jag letar jobb och lägenhet så fort jag får tid över. Om ni har något intressant till mig så får ni gärna säga till. =)

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hur kommer det sig attt du ska flytta till Stockholm?

Svar: Jag längtar hem till Stockholm och mina vänner. Sen har jag skaffat en pojkvän som bor där så jag längtar till honom också ;)Hur går det för dig med familjen?
Clairee

2012-08-03 @ 12:44:04
URL: http://anneliepop.blogg.se
Postat av: Annelie

ja da forstar jag :-) jag langtar ibland men inte sa mycket att jag vill flytta tillbaka. Har bokat biljett till Astrid och mig, vi aker till Stockholm den 13 december och ska vara dar i en hel vecka, ska bli kul. Forhoppningsvis ar det sno sa vi kan aka pulka for forsta gangen. Med familjen gar det bara bra, lite mycket ibland men for det mesta ar det jattebra...

2012-08-04 @ 16:49:02
URL: http://anneliepop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0