Full moon

Hemkommen efter bion med Joacim. MI4 var en helt ok film. Mycket slagsmål, vilket gjorde mig sugen på morgondagens thaiboxnings pass!!
Idag har jag verkligen varit ledig! Ett gympass imorse. 15 minuter av uppmjuknande i bubbelpoolen, 20 minuter i ångbastun, en lång dusch, en fika och shopping på stan och senare nedkrupen i en dunjacka i en biosalong. Kan det bli mer avslappnat?
Har känt mig konstig inatt och hela dagen/kvällen idag och inte förstått varför, sen gick jag på promenad med vovven och fick se att det var fullmåne!! Det förklarar varför jag mått konstigt.

Känner ni av när det blir fullmåne? Kommer det fram en liten varulv inom er? ;)

x x
/Claire


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag brukar kunna få svårt att sova någon natt i anslutning till det, oftast natten före av någon anledning.

2012-02-09 @ 07:04:43
URL: http://mitrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0