Hardcore Morning Session

Efter ett nattpass på jobbet släpade jag min trötta rumpa till gymmet. Det blev 3km intervallöpning som uppvärmning och sen 8x3 frivändningar med Diamond push-ups 8x3 mellan varje set.
Körde lite benpress och utfall, Insida lår och utsida lår/rumpa och avslutade till sist med nedre mage.

Ett hårt pass och en dusch senare så låg jag utslagen i sängen i 4 timmar innan klockan ringde och det var dags att gå upp och föreläsa på USÖ.

Efter föreläsningen mötte jag upp mina fina arbetskollegor för en drink på Indigo och senare lite mat på Karishma.
Kvällen avslutades på Stora Örebro och nu är det dags för sängen.
Underbar dag måste jag säga.
Imorgon blir det ett Thaipass direkt efter jobbet. Ska bli då SKÖNT!! Proteiner ska även intas i mängder!!

Natti natt
x x
/Claire


Kommentarer
Postat av: Madelene

Men faan vad grym du är! Jag blir grymt peppad (läs: aningen avis med...) när jag läser din blogg. Jätte duktig är du!

Kram

2012-02-02 @ 09:51:38
URL: http://madeleneasp.blogg.se/
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv: Tack så jätte mycket ;)

2012-02-02 @ 15:26:05
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0