Knock-Out

Jag har planerat mina sista två veckor, innan Afrikaresan, in i minsta detalj för att jag ska hinna med allt som ska göras. Tisdagen skulle jag träna extra hårt och ta ut mig så mycket jag kunde så att jag skulle vara helt slut på kvällen och kunna sova länge på onsdagen inför mitt nattpass. Det enda problemet var ju bara att det blivit fel i schemaläggningen så jag gick på TISDAG natt och inte ONSDAG natt. Dom ringde från jobbet och undrade vart jag var någonstans när klockan började närma sig 22.00. Stress till jobbet helt utmattad och hade 10 härliga jobbtimmar att se fram emot.

Efter jobbet hade jag ju tandläkartid som var planerat till klockan 11.00.
Efter 3 bedövningssprutor och ett halvt bedövat ansikte, 28 timmar vaken, en promenad i slask och en cykeltur i lössnö, kom jag äntligen i säng. Jag var helt K.O.

5 timmars sömn och sen iväg till jobbet igen. Nu är det 2 timmar kvar innan jag får åka hem till min stora sköna säng och jag har nog aldrig längtat såhär mycket efter sömn.



x x
/Claire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0