Angry Bird

Ok, nu lät jag lite väl arg i mitt förra inlägg märkte jag.
Det jag menade var ju inte att folk på gymmet är jobbiga för att dom börjar träna utan jag menade mer att det känns onödigt att varje år lova sig själv någonting som man ändå bryter efter en månad eller två och som man senare går och mår dåligt över att man inte höll.

Det är nog bättre att isf lova sig själv att man ska träna en gång per vecka i Januari månad och sen när månaden är över så sätter man upp nya mål för nästkommande månad osv, osv.

Mitt mål för Januari månad är iaf att träna minst varannan dag och att tänka på vad jag stoppar i mig samt att minska mitt alkoholintag och mina ooh så många partykvällar/nätter. ;)

Jag hoppas kunna hålla det hela månaden ut iaf. och i Februari sätter jag upp nya mål vilket kommer innehålla en hel del jobb eftersom jag i Mars åker till underbara Afrika.
image description
x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: agnes

Du är klok du. Något sådant behöver nog vi också. Vi träna hemma nu med vårt hemmagym (handlar och bollar haha) men siktar senare på att springa med vår lilla skit. Men som du sa det är ju för isigt. Och gymmet känns ju inte lockande. Har dock sett charmen med pilates och det kan man göra hemma. Hur skönt som helst.

2012-01-07 @ 11:00:31
URL: http://pagnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0