MRL+Core = ?

Träning idag med Hanna som precis kört igång efter flera år i soffträsket.
Att börja på gymmet i mitt tempo kom inte på fråga utan det blev ett MRL pass som följdes av 30 minuters core.
Passet bestod av övningar som inte gav mig ett skit. Visserligen var det tungt med plankan och vissa benböjs övningar eftersom mina knän är lite ruttna men i övrigt så var det de löjligaste passet jag varit på!!
Till och med Hanna som är otränad tyckte att det var löjligt.

Nu blir det lite nattjobb och imorgon bitti blir det ett träningspass innan några timmars sömn.

Nattmellanmålet består av selleri med citron, salt och olivolja samt lite kvarg med hallon och valnötter. Proteinrikt, fettsnålt och hur gott som helst!! Tackar P för tipset.


x x
/Claire

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Claire! Vad är kvarg????

2012-02-01 @ 00:16:53
URL: http://gladmadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0