Wedding dress

 
Denna skönhet har jag beställt hem och den borde dyka upp i början på nästa vecka om jag har tur.
Min älskade vän Cissi ska gifta sig i Oktober och jag har fått äran att vara hennes maid of honour OCH toastmaster på festen. Framöver blir det därför en hel del planerande inför hennes bröllop då jag ska hjälpa henne att bli den vackraste bruden som någonsin skådats ;)
Den perfekta klänningen ska hittas, den roligaste möhippan ska planeras, det bästa talet ska skrivas och det underbaraste bröllopet ska bli av.
 
x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Cecilia

<3

2012-07-12 @ 09:55:12
URL: http://cessan.blogg.se
Postat av: Agnes

Lycka till med allt. Det är mycket att stå i inför ett bröllop men det lyckas ni säkert med galant. Ska ta med mig Malla och börja leta efter klänning i slutet av augusti sen. Både till henne och till mig. Det känns som att det kan vara allt annat än lätt. Men jag hoppas ni lyckas hitta den finaste brudklänningen :D

2012-07-12 @ 13:22:25
Postat av: stina

fy vilken as snygg klänning. GE MIG :)

2012-07-12 @ 21:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0