Cardio both private and at work

Dag 4 av 6 i mitt jobbmarathon efter 8 veckors semester.
Började dagen med att svära över att klockan ringde 05.00. Rullade ur sängen runt 05.15 och drog på mig träningskläderna. Ut för en springtur klockan halv 6 på morgonen i +2,9 grader var ingen hit, så jag svor lite till. Kom hem efter 3km och körde lite styrka innan jag cyklade iväg till jobbet strax innan 7.

När jag kom till jobbet så svor jag inte längre för då var det bara skönt att ha tränat och kommit igång med dagen. Det verkar bli en lugn dag på jobbet och jag ser fram emot lite frukost om en stund.
Ikväll blir det REUNION med Africa tjejerna, Moa och Emelie, och vi ska titta på alla bilder och minnas hur bra vår resa var. =)

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du skulle aldrig ha fått dom där jäkla korten, haha. Eller jo förresten, dom på Moa kan du gott sprida världen över som hämnd. ;)

2012-05-07 @ 11:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0