Saker du bör ha...

Idag när jag tog en 40-minuters promenad med min hund så gick jag och tänkte på lite saker som är himla bra att ha. Jag är väldigt duktig på att träna och plugga.... så länge jag kommer igång. =)

Hur blir man då motiverad till att gå upp ur den super goa soffan och ta sig en promenad? JO, med hjälp utav en stegräknare såklart. En stegräknare är ju ungefär som en kompis som alltid är med en och peppar en att slå gårdagens rekord.
"Igår gick jag ju 4000 steg, idag MÅSTE jag slå det!!" Vilket resulterar i att man går längre och längre promenader samt att man blir peppad att promenera.



En annan sak jag har upptäckt är bra att ha är en bra sminkbortagare. Jag har haft mycket problem med svarta porer, speciellt runt näsvingarna. Jag har provat allt från att smörja mig noggrant med en fuktkräm både morgon och kväll till att frenetiskt tvätta ansiktet med Neutrogena's visably clear, blackhead eliminator. (Som tydligen ska ta bort svarta porer och förebygga att dom kommer tillbaka)
INGENTING HJÄLPER!!!!


Nu har jag provat Clarins pure melt cleansing gel. Mina porer har minskat avsevärt och huden lämnas mjuk och behaglig. Detta är ett måste för både folk med porproblem och utan porproblem.

 

Vad säger ni? Låter det som något att införskaffa?
x x
/Claire


Kommentarer
Postat av: tessan

jag vet faktiskt inte vart glaskulorna är köpte då jag fick dom av mamma nyligen, kan fråga henne =)

proactiv e asbra mot porer och finnar btw.

2010-08-16 @ 18:46:37
URL: http://kokadmask.blogg.se/
Postat av: Annelie

Det ar inte det enklaste, men jag har ju runt 100 par klackar redan :-) tills mitten av september da jag fyller ar da far jag shoppa igen :-) det gar ganska bra, kanner inte suget som jag vanligtvis gor...

2010-08-17 @ 13:00:25
URL: http://anneliepop.blogg.se/
Postat av: tessan

haha bra jobbat där manpower måste man ju säga...! jag kommer inte ha nån kavaj iaf =)

2010-08-17 @ 14:17:34
URL: http://kokadmask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0