Hello sweethearts

Nu börjar det ju faktiskt närma sig jul med stora steg. Jag har köpt mig själv en tidig julklapp, nämligen en kofta och ett armband från H&M som kom igår. Den är så himla mysig och det bästa är att om man inte gillar pälskragen så går den att knäppa av. Jag köpte koftan pga pälskragen så den kommer inte att knäppas av i första taget. ;)

Igårkväll var min syster här och vi bestämde oss för att försöka göra macarons. Det gick rätt bra fram tills att vi tog ut dem ur ugnen och inte fick loss dem från bakplåtspappret. Såhär såg det iaf ut under produktionen.


Efter min syster åkt hem satt jag och leta efter en klänning till nyår eftersom jag fortfarande inte har hittat den perfekta ännu. Jag har hittat två fina på River Island, vad tycker ni?



Vilken föredrar ni? Jag ÄLSKAR båda två =D
Accessoarer kommer imorgon efter ni har röstat på vilken klänning jag borde köpa. ;)
Funderar även på att ha en jultävling innan jul och lotta ut ett litet smycke som jag har gjort. Är ni intresserade?

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Evelina

Grymt fina klänningar måste jag säga! :) Jag gillar nog den understa lite mer ändå. Jag vill med köpa en julklapp till mig själv, men måste nog spara liiite till för att ha råd med den. :P JA! Det vore jätteroligt med en tävling. :) Jag är lätt med! Jag funderade på att ha en tävling i min blogg med här om dagen. Tänkte lotta ut en fotografering eller något sånt. :)

2010-12-08 @ 09:59:51
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/
Postat av: tessan

jag är intresserad om jag får vinna =) jag får aldrig vinna någåt...hehe

Jag tycker absout att du ska ha den sista klänningem, den kommer passa dig jättebra med hudfärg och hår.

2010-12-08 @ 17:28:29
URL: http://kokadmask.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag tycker också den nedersta klänningen :) Och tävlingar är alltid roligt, så det tycker jag du ska ha! Ses imorgon gumman! Puss

2010-12-08 @ 19:34:19
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: Annelie

kop den svarta :-) mer dramatisk... klart jag kan hjalpa till, sag till bara :-)

2010-12-09 @ 14:15:25
URL: http://anneliepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0