Make-up of today

Jag kände för att leka lite med sminket idag och jag gjorde en höstinspirerad sminkning med gröna nyanser. Här ser ni även hur mina ögonbryn blev efter att jag färgat dem. Det blir mycket bättre än att måla dem med en ögonbrynspenna.






Consealer: Two Faced, absolutely flawless (Vanilla)
Foundation: Clinique, superbalanced makeup (03 ivory)
Puder: Isadora, Velvet touch compact powder (14 Classic beige mist)
På kinderna: Lumene, mineral bronzer (Arctic sun) + Isadora, (rouge med utsuddat namn)
Ögonen: Make up store, tinted eyeprimer + 3 färger från 88-paletten, eyeliner (svart+vit)


x x
/Claire


Kommentarer
Postat av: Annelie

snyggt!!!! jag brukar fylla i mona ogonbryn med ogonbrynsskugga fran Dior...

2010-09-19 @ 17:04:18
URL: http://anneliepop.blogg.se/
Postat av: Linda

Läcker palett och sminkning! :)

2010-09-20 @ 10:53:45
URL: http://livetsomlinda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0