Sommarvaxning

Nu börjar våren snart komma och när temperaturen stiger tar man av sig mer och mer kläder vilket betyder att den där härliga vinterpälsen vi alla har på benen måste bort. Som jag har skrivit förut så ska man börja vaxa benen i tid innan sommaren för att på så sätt få ett mer hållbart resultat.
Eftersom vi har tre lager hår i samma hårsäck så växer håret tillbaka väldigt snabbt i början och man ska därför börja vaxa sig ca 2-3 månader innan sommaren för att slippa att håret växer tillbaka efter ca 2 veckor.

Just nu har jag ett specialerbjudande inför sommaren.
Boka in dig på 3 vaxbehandlingar och få en gratis 30-minuters massage. (vill man inte ha en massage så går det bra att välja en gratis vaxning istället).

Hör av er till mig för att boka tid. Jag kan även göra hembesök om ni är mer än 1 person som vill ha en behandling.

x x
/Claire
073-543 38 18
[email protected]

Kommentarer
Postat av: Stina

jag behöver ett hembesök =)

2011-02-19 @ 11:59:38
URL: http://stina3.blogg.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0