Tidigt/sent torsdagstips

Idag tänkte jag tipsa om en sida som jag har varit inne och kikat runt lite på, den heter SaveSmart.
Savesmart sammarbetar med många olika företag vilket gör att de får fram asbra erbjudanden på t.ex. klockor, hotell vistelser, fotbollsresor till Milano och massa andra roliga saker.

Eftersom jag kör på min träningskalender nu så slog jag till på en gratis prenumeration av tidningen Fitness Magazine. Jag börjar med 2 gratis tidningar och om jag vill fortsätta så får jag 6 nummer för ett riktigt bra pris. Jag har också vart inne och kollat på klockor från olika designers och hittade några riktigt fina som jag får 10% rabatt på om jag handlar genom SaveSmart.

Jag måste spara ihop lite pengar innen jag köper klockan jag har spanat in men såhär ser den ut iaf.


Bilder lånade från www.Klockimport.com

Gå in och kolla runt om ni hittar något kul.
Om det är någon som ska till Sthlm så har dom riktigt bra erbjudanden på Scandic hotels.
Klicka på länken för att komma direkt till SaveSmart.
http://www.savesmart.se/referral/77778047

Hoppas att ni har nytta av torsdagens tips.
x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Där ska jag kika in! :)

Jättefin klocka :)

2011-02-21 @ 19:57:30
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Buzzador!

2011-02-22 @ 18:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0