MedCoat

Idag fick jag hem lite roliga saker som jag ska prova på nämligen MedCoat. Det är en ny produkt som har kommit till apoteket. Produkten ska göra att tabletter blir mer lättsvalda och att man slipper den äckliga smaken som vissa tabletter ger ifrån sig om man har dem för länge i munnen utan att svälja dem.

Jag har fått hem 10 provpaket som jag tänkte dela ut till vänner, familj och bekanta. Det ska verkligen bli intressant att får demonstrera hur enkelt det är att använda produkten och hur gott tabletterna smakar med den. =) (Själv AVSKYR jag smaken av Alvedon om man har den kvar i munnen för länge.)

Jag tänkte ta lite kort och lägga ut här på bloggen för att demonstrera hur produkten fungerar.
Kika in efter helgen eller i början på nästa vecka så får ni en genomgång och en recension av MedCoat.


x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fan vad smart! Jag kan typ inte svälja alvedon pga den äckliga smaken :P

2011-05-26 @ 12:49:46
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: Malla

Håller med Cissi. värsta är när man inte kan svälja ner dem och den liksom fastnar och växer i munnen

2011-05-27 @ 20:54:55
Postat av: Stina

haha coolt.

2011-05-27 @ 22:28:45
URL: http://stina3.blogg.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0