pumpa pannkakor med vaniljfluff och granatäpple

Trots ledighet blev det en tidig morgon och jag var på benen redan klockan 08.30. Efter en stooooor kopp kaffe tog jag en 40-minuters promenad med min fina vovve och sen en borstning av den stora pälsen, eftersom hon fäller något djävulskt just nu.
 
Väl tillbaka i lägenheten påbörjade jag frukosten, pumpa pannkakor med vaniljfluff och granatäpple. Det låter inte speciellt gott med pumpa men det var gudomligt gott!!
Någon som är intresserad av receptet?
 
 
Nu ska jag hitta på vad jag ska äta till lunch och senare ikväll blir det thaiträning. Som jag längtar!!
 
x x /Claire

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg upp receptet, ser riktigt gott ut! :)

2012-10-18 @ 19:20:12
Postat av: Fridus

Ja för sjutton bövlar, lägg upp receptet! Ser hur gott ut som helst, blir så fint med granatäpple till :)Hihi!

2012-11-15 @ 09:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0